Ksenia Dubrovina

Jak na zahraniční trh
s minimálním rozpočtem a maximální odvahou

Majitelka a zakladatelka značky Mimijo. Tuto značku založila během rodičovské dovolené. Ale začátky opravdu nebyly snadné: nespavé miminko, nejistota jak začít, rozhovory s klienty v češtině peklem (původně jsem z Petrohradu, Rusko).

O 3,5 roku později už je značka Mimijo známým výrobcem silikonových produktů pro miminka a maminky. Spolupracují s řadou kamenných obchodů a e-shopů, například Rohlík, Mall či Funbaby. Jezdíme na mezinárodní veletrhy a máme distributory v řadě zemích.

Ve své přednášce bude sdílet zkušenosti a triky, jak expandovat byznys do zahraničí svépomocí.

Chcete přijít?

Pořiďte si svoji vstupenku včas!

Vyberte kategorii vstupenky, zda chcete přijít jen na konferenci nebo se  také chcete vzdělávat na workshopech.  Jaké workshopy chystáme? Prohlédnout »

v=spf1 include:_spf.mlsend.com a include:spf.wedos.cz include:_spf.google.com ~all