WORKSHOP ve středu 3. 11. od 17:30, Praha 8
Chci fungující e-shop: Praktické rady, jak na to
Přijďte na workshop, který povede skvělý Radek Hudák, šéf marketingu společnosti Shoptet. Předá vám praktické rady k budování e-shopu, aby vám ušetřily čas a nasměrovaly vaše investice na správnou cestu. Radek je také specialista na marketing a umí poradit s marketingovou strategií pro e-shopy.

Proč jít na workshop a co se dozvíte?
- Jaká je velikost ecommerce trhu v česku i zahraničí a predikci do budoucna.
- Jaký je zákazník nakupující na internetu a co preferuje tzn. bez čeho se neobejdete.
- Jaké jsou možnosti tvorby e-shopů a kolik je investice do začátku
- Jaké záležitosti je nutné vyřešit před založením e-shopu
- Jaké provozní záležitosti budete řešit
- Jak jsou na tom e-shopy s marketingem a na jaké investice je dobré se připravit
- Jak si to vše dobře spočítat a rozhodnout se jestli do toho vůbec jít
Přidejte se!
Jen 250 Kč za mnoho muziky
Pozor, máme jen 20 míst! V ceně vstupenky je workshop a malé občerstvení.
%
Vstupenek prodáno
Kdy: 3. listopadu 17:30 – 20:30
Kde: kanceláře Shoptet
River Garden Office I – vchod A, Rohanské nábřeží 670/17, Praha 8
Setkání v krásných prostorách Shoptetu
Adresa: River Garden Office I – vchod A
Rohanské nábřeží 670/17, Praha 8
Radek Hudák
Radek vede marketing a business development v Shoptet.cz, který pronajímá více než polovině českých e-shopů platformu pro provoz jejich obchodů.
Před Shoptetem vedl celé marketingové oddělení ve Slevomat.cz. Měl na starosti stamilionové roční rozpočty a tým více než 12 specialistů. Konzultuje výkonnostní marketing pro klienty jako Bonami, Footshop a další.